Friday, September 04, 2009

Busy


Show & Tell will have to wait until tomorrow!

6 comments:

  1. Shit, jag trodde det var ett gravtest! Alltså kontrollen, hahaha. Det säger allt om hur mycket erfarenhet jag har av Wii :-)

    ReplyDelete
  2. Åh, är det kul?
    Vi är också sugna... Det sägs ju att det ska vara mer exakt i rörelser och så med den där nya grejjen...

    ReplyDelete
  3. :)Maken min är förtjust i pingis-spelet, själv har jag knappt fått prova spelet än ;) Eller i ärlighetens namn så har jag det så bra i soffan med en laptop i knät!

    ReplyDelete
  4. Skolfröken - Hahahahaha! Hur tänkte du då? Eller du kanske inte såg fodralet till spelet bredvid?! :) Det hade iofs varit lite busigt av mig att blogga om att vi var "busy" i sängkammaren! ;)

    Anna - Några spel är kul, t ex frisbee dog och basket medan andra är ganska trista. Själva kontrollen är mer känsliga, det märks, men det kanske märks ännu mer med andra spel? Vi har dock inte provat andra/gamla spel ännu.

    Fröken Johanna - Pingisspelet är ganska kul, dock spelade jag sämre när jag började tänka för mycket. Det är nog säkert lättare också om man har ett sådant där rack man kan fästa på kontrollen. Ibland är jag ganska nöjd att sitta bredvid i soffan med min laptop också! :)

    ReplyDelete
  5. Ja, men typ så. Fast jag såg inte fodralet först, det var nog mest det. Och fjärren ser väldigt mycket ut som ett gravtest på håll. Hehe.

    ReplyDelete
  6. Skolfröken - Jo, det är nog sant. De har väl blivit så hightech på sistone de där testen

    ReplyDelete