Tuesday, March 30, 2010

Greetings from Paradise





Via Anna's iPhone

6 comments:

  1. Gud vad harligt det ser ut! Lite skillnad fran min utsikt over en engelsk bakgard.. och vi vet ju alla hur roliga de ar med roren pa utsidan av husen ;-).
    Ha det toppen!! kram

    ReplyDelete
  2. Oj vad jag blir AVUNDSJUK!!!!!
    Hm..... det ser ljuvligt ut!!
    Hoppas ni njuter ordentligt!
    Här har vi spöregn och 5 grader idag. Fast imorgon ska det vända och bli runt 20 grader med sol resten av veckan så då kommer jag vara mindre avis på er... För NYC när allt blommar och det är 20-24 grader och sol är underbart! :-)
    KRAAAM!

    ReplyDelete
  3. Å vad fint, det är du värd! Drick en fruktig drink åt mig :-)

    ReplyDelete
  4. Önskar det var mina tår..

    ReplyDelete
  5. Västmanländskan - Och så var det! Kan varmt rekommendera resmålet och även just denna resort.

    Millan - Haha, lite skillnad, ja. Toppensemester var var det va!

    Saltistjejen - Jag lovar att vi njöt ordentligt! Att bara ligga och läsa (har knappt läst en bok hittills i år) och inte göra någonting... underbart! Sol och värme var inte heller fel även om det var lite väl varmt ibland och tyvärr svalkade vattnet knappt något om man inte simmade långt ut. Det var skönt att vi kom hem idag när det var sol och vårigt i Stockholm och inte igår när det snöade! Kram!

    Skolfröken - Jag drack många fruktiga drinkar, varje dag så gott som :)

    Taina - Det kan vara dina tår! Kolla in http://www.ichotelsgroup.com/h/d/rs/1/en/hotel/mlekf?rpb=hotel&crUrl=/h/d/6c/1/en/hotelsearchresults - rekommenderar stället varmt!

    ReplyDelete