Wednesday, December 29, 2010

Birth Date Guesses

Your guesses so far (keep 'em coming!) in terms of birth date, sex and any other details given:

31 December - my brother (boy)
1 January - my mum (girl, early hours of the morning)
2 January - Annika (girl), Helena L.
3 January - Anne (girl)
4 January - Pettas (girl, 03:50)
5 January - Skolfröken (girl)
6 January -
7 January - Anna (boy)
8 January - James
9 January - my dad (boy)
10 January - Jessica
11 January - Marie (girl), Miranda (girl)
12 January - Annika (boy, middle of the night)
13 January - Bicke (girl), Helen (19:45)
14 January - Katarina, Charlott (boy, 10:05)
15 January - Malin (boy, around 15:00), Marina (midnight, 3.4 kg), Sandra (girl)
16 January - Irina (boy)
17 January -
18 January -
19 January - Jenny H.
20 January -
21 January -
22 January -
23 January -
24 January -
25 January -

A blurry photo of me from 22 December (week 37+3)

16 comments:

  1. 6 januari - pojke! Helt klart! Vad vinner jag? Ett sms att han har kommit till världen? : )

    KRAM!

    ReplyDelete
  2. I'll go ahead and say January 17, boy. :)

    ReplyDelete
  3. Marianne - Lägger till din gissningen när jag uppdaterar listan imorgon eller så! Haha, ska nog komma på ett bra pris, ett hakklapp med gammalt kräks på som souvenir kanske ;) Kram!

    Beverly - Thanks for the guess, will add it to the list! Yours is still in belly I take it :)

    Marina - Will update your guess. It's pretty even between girls and boys now I think :)

    ReplyDelete
  4. En riktigt mysig mage, fylld av härligt barn...antagligen kommer den lilla någon dag då ingen har tippat hennes/hans ankomst....en självständig liten en...

    Lycka till Anna!

    ReplyDelete
  5. 14 januari tror jag! Och jag tror också en kille! :-)
    Man ser att magen inte alls sjunkit särskilt mycket än som den ofta gör i slutskedet. Fast sådant kan å andra sidan gå snabbt när det väl börjar.
    Stor kram!!!

    ReplyDelete
  6. I just discovered your blog! I lived in Sweden till I was 12 and for 6 months last year w/ my husband and son and love reading blogs about life in Sweden! Trying to convince my hubby we need to move back for a few years!

    ReplyDelete
  7. Hej Anna, vilket fint kort på dig och magen. Så spännande att det inte alls är långt kvar nu tills du får lära känna den lilla personen därinne. Jag vill också gärna lägga en gissning. Jag tror det blir en liten tjej och att hon föds 15 januari.
    Gott nytt år och jag är helt säker på att 2011 kommer att bli ett helt fantatiskt år för er med mycket nytt, spännande och underbart att se fram emot.
    Kram!

    ReplyDelete
  8. Pettas - Tack :) Ja, så blir det säkert, vill inte göra det förväntade! :)

    Saltistjejen - Din gissning förs till protokollet! :) Jag tror också att den inte riktigt sjunkit så det blir nog ingen ankomst på ett tag än. Men vi får se, det kan ju gå snabbt som sagt! Kram!

    Tales of a young mamma - Welcome to my blog! How did you find me? Will check out your blog!

    Désirée - Tack och tack för gissningen! Ja, nu är det inte långt kvar, känns overkligt!

    Gott nytt år till dig också! Kram!

    Skolfröken - Tack! Vi har ju tagit professionella foton också som jag precis fått så ska väl lägga upp några av dem snart också :)

    ReplyDelete
  9. Vad spännande!! Jag gissar på 7e... vid 04:35 haha!Och en flicka :D

    ReplyDelete
  10. Mrs Clapper - Tack för gissningen! Måste uppdatera listan nu med alla nya gissningar tror jag! :)

    ReplyDelete
  11. Vill bara säga att din mage är så jättefin och söt. Borde kanske ändra min gissning (nä, jag håller nog fast vid den) men ska man gå på det här med pojk och flickmage så tycker jag du har en mer typisk pojkmage. Snart får vi veta!!!!

    ReplyDelete
  12. Tack Anne, vad snäll du är! Ja, många tycker att jag har en pojkmage men egentligen är ju inget sånt där vetenskapligt bevisat. Mamma tror ju en tjej för min mage är exakt likadan som när hon väntade mig. Snart får vi veta!

    ReplyDelete
  13. Hihi! Vilket roligt inlägg :-) Då gissar jag på flicka den 15/1. Jag hade nog en sådan mage som du och i min var det en tjej (trots att min mamma sett snoppen på ultraljudet). Och sen tror jag på lite lagom 3.25 kilo!

    ReplyDelete
  14. Lotta - :) Lägger till din gissning! Min mamma tror som sagt också på en tjej för hon hade just en sådan här mage. Men vi får se! Jag tror nog på lite mer än 3,2 kg men det vore skönt men bara så mycket!

    ReplyDelete