Tuesday, April 26, 2011

Pregnant Memories

My friend Malin's family photo shoot reminded me that I haven't shown you the results of my "modelling" when I was pregnant with Isolde. I thought it was a fun thing to do at the time and I'm sure I will be happy to have these photos in the future, but when I look at them now I feel a bit silly... But at least they don't look like THESE! Anyway, here are my favourites. I was in week 36+1 when they were taken.




The photos were taken by Lina & Linda.

11 comments:

  1. Jättefina bilder. Och. sidan du länkade till. Jätte kul. SJUKT kul faktiskt. Jag skrattade HÖGT för mig själv. Folk är för roliga.
    //Mia

    ReplyDelete
  2. Jättefina foton. Själv hade jag nog aldrig "vågat", men kan tänka mig att de ändå är väldigt roliga att ha. Och fotosidan; ja har sett den förr, men var tvungen att kolla igenom dem igen - fortfarande kul! :-)

    ReplyDelete
  3. Västmanländskan - Tack!

    Mia - Tack! Visst var de roliga de andra bilderna! Hur tänker de liksom?!

    Bejla - Tack! Att våga kanske handlar mer om att våga visa dem efteråt och det har jag gjort nu! Fick dock lite skit för det så tog bort en med Peter som först var med i det här inlägget. Tycker den är fantastiskt fin och artistisk men hans familj är så uptight :( Vi tog fler bilder än dessa men dem är mer nakna (eller "larviga") och de tänker jag inte lägga upp här. Men dessa är smakfulla tycker jag i alla fall. Jag kände mig jättefin som gravid och tänker inte skämmas!

    ReplyDelete
  4. Nej, inte ska man/du skämmas inte! Det är ju något naturligt och mycket vackert. Tråkigt dock att du fick ta bort foton. Sedan är det klart; vissa foton platsar kanske inte just på en blogg, men kan vara nog så fina minnen på andra sätt/ställen. (För mindel hade dock vågandet mest handlat om att gå till fotografen. ;-) )

    ReplyDelete
  5. Jag tycker bilderna är vackra kram mamma

    ReplyDelete
  6. Verkligen jättefina tycker jag!!!!
    :-)

    ReplyDelete
  7. Väldigt vackra bilder! Och så roligt att kunna titta tillbaka och minnas när bebisen låg i magen :-)

    ReplyDelete
  8. Finfina!! Roligt att ha dessa för alltid.
    Så konstnärligt vackra!

    ReplyDelete
  9. Vi tog en fin bild på lilla T och magen. Ett tips om Isolde får ett syskon någon gång.

    ReplyDelete