Tuesday, April 19, 2011

Bookchange

I'm going to participate in a book exchange for the first time (thanks Västmanländskan for the inspiration). Very exciting! Especially since I have been a "bad" reader lately but want to change that. I'm looking forward to finding out who will be my recipient, choosing the book and buying the "extras" to include with the package, and of course, to receiving something myself too!


I'd love this bookshelf but unfortunately it's an art installation and not a piece of furniture (at least not yet...) (from Tolisinredning.blogspot.com)

4 comments:

  1. Tycker det verkar så kul, men när jag hörde av mig till bloggerskan för ett par år sedan (eller var det förra?) så berättade hon att hon inte gör några sådana byten för oss som bor utomlands. Lite trist, men jag förstår samtidigt att det skulle bli ngt mer komplicerat eftersom porto hit kostar mer samt att vi kasnke inte har tillgång till böcker på svenska på det viset.
    Kram!

    ReplyDelete
  2. Dessa bokbytar ideer är toppen. Jag var med i en bokhandels bokbytar klubb under min tid i Sverige. Härlig installation med bokhyllan.

    ReplyDelete
  3. Kul att du anmälde dig. Hoppas du får en riktigt bra hemlig bokvän.

    ReplyDelete
  4. Saltistjejen - Trist men förstår som sagt med tanke på porto m m.

    Katarina - Visst är det kul idé! Ska bli spännande, det är ju första gången jag är med!

    Västmanländskan - Hoppas det också, ska bli kul!

    ReplyDelete