Thursday, February 10, 2011

Handbag Crime Fighter

3 comments:

  1. Haha! Jag såg det här på ITV! Underbart gjort av kvinnan!

    ReplyDelete
  2. Ja jag sag det i tidningen har. Bra gjort!

    Laste ditt inlagg nedan och kan knappt forsta att Isolde redan ar en manad. Josses vad fort det har gatt. Ingen hojdare att ma daligt och krakas nar man har en bebis. Just det dar att vara sjuk nar man har barn ar tufft. Det var ju ren lyx innan da man faktiskt kunde ga och lagga sig och vakna nar man madde battre utan att tanka pa nagon annan :-).

    Kram!

    ReplyDelete
  3. Marie - Man skulle nästan tro att det var iscensatt men jag är ganska säker på att det är riktigt!

    Millan - En gråhårig hjälte! :)

    Usch ja, tiden går för fort! Samtidigt som det såklart är lite skönt att hon blir större och kul att se henne utvecklas och lära sig nya saker.

    Jag hoppas det dröjer länge till jag blir sjuk nästa gång!

    Kram!

    ReplyDelete