Sunday, June 28, 2009

Life as It Should Be


22:30, 23'C, evening cuppa on the balcony

9 comments:

  1. Helt klart en höjdpunkt i livet! Så ljust det är vid den tiden!

    Kram!

    ReplyDelete
  2. Ja underbart att kunna sitta ute om kvallarna och att det fortfarande ar varmt och skont. Ljuvligt!! kram

    ReplyDelete
  3. Marianne - Skulle inte kunna bo i en lägenhet utan balkong! Jag ska inte vara en av de där som säger "men snart blir det mörkare" :)

    Millan - Det har varit så varmt senaste veckan! Kvällarna är jättesköna och nästan behagligare än dagen.

    Kram till er båda

    ReplyDelete
  4. ÅH, precis sånt gillar jag!
    Kram och njut av värmen! :)

    ReplyDelete
  5. Emmama - Har precis ätit frukost på balkongen men då tog jag inget foto! :) Kram!

    ReplyDelete
  6. Härligt! Är det Marabou daim jag ser? Mmmm...

    ReplyDelete
  7. Fröken Johanna - Well spotted! Fast iofs lite fel. Det var Marabou Digestive, inte Daim :) Såg reklam för en ny sommarsmak - jordgubbar! Den måste jag smaka!

    ReplyDelete
  8. sött balkongbord, och praktiskt! Gillade också ditt foto från staden här nere, känns nästan som om jag själv var på väg hem från "a night on the town" (kommer ännu lite ihåg, fast det var länge sen :)

    ReplyDelete
  9. Jemayá - Tack! Det har jag haft ett tag. Nu har vi ett större bord också eftersom vår balkong är så stor, men i min förra lägenhet hade jag bara det här lilla bordet. Kul att mina Stockholmsfoton väcker lite minnen! :)

    ReplyDelete