Tuesday, June 28, 2011

Right Now

Picnic in one of our favourite locations.



Via Anna's iPhone

7 comments:

  1. Anki - Det var det, vi var där några timmar!

    Saltis - Det var faktiskt andra picknicken för dagen; tidigare var jag och fikade på en filt med en tjej från min mammagrupp :)

    ReplyDelete
  2. Mysigt! Men som jag skrev på Saltis picknickinlägg, i Bryssel är parkerna fulla med hundskit - vi hade en picknick i vår och det gav inte riktigt mersmak :-( Speciellt inte om man har ett litet barn som kanske vill krypa omkring om ca ett år...

    ReplyDelete
  3. Petra - Nä, usch, vad tråkigt! Men Tervuren är väl okej i alla fall men dit måste man ju tyvärr åka, dvs man kan inte bara traska dit.

    ReplyDelete
  4. Ja, Tervueren är nog bättre men lite långt... Och spårvagnarna är omoderna (tror jag fortfarande) och extremt barnvagnsOvänliga!! Ja ja, jag kommer ju inte att vara mammaledig på sommaren ändå så några picknickar på marken lär det inte bli!!

    ReplyDelete
  5. Petra - Förhoppningsvis hittar nu ett hus med trädgård så får ni hänga där!

    ReplyDelete