Tuesday, June 14, 2011

New Horizons

Isolde has experienced the world from new angles,





discovered a new toy,





and jumped up and down with excitement.










We have borrowed the "jumping swing" (or whatever it's called) from my friend Malin. I have a video that I will post later (doesn't work from the iPhone).

Less fun for Isolde this week was yesterday's second set of vaccinations but she wasn't upset for long and didn't get a fever afterwards like last time. Yesterday's check-up also showed Isolde is still on the short side (61 cm) but on track weight-wise (6,610 gr).

Via Anna's iPhone

10 comments:

  1. Grattis grattis!

    Jag själv har en dotter på 4 år!
    Så jag vet vad som kommer! Hehehe!
    Duracellkanin 100%.

    Jag dyker in på din sida då och då.
    Fin ny bostad föresten!

    Ha det!
    / D

    ReplyDelete
  2. Ella älskade också hoppgungan!

    ReplyDelete
  3. Härliga nya tillskott och "moderniteter". :-) Och vad bra att det gick bra med sprutan.

    ReplyDelete
  4. :) Det där var en favorit minns jag!

    ReplyDelete
  5. Aha de dar hoppgungorna ar toppen! Nils var aldrig sa nojd som da han stod och hoppade i den dar. Det enda jag tyckte var laskigt var att jag inte riktigt litade pa att den inte skulle ramla er fran dorrkarmen.

    Kram

    ReplyDelete
  6. Å, en sådan där gunga hade jag till K också och hon älskade den!!
    Så roligt då de blir lite större och upptäcker nya saker!

    ReplyDelete
  7. D - Tack tack vem du nu är! Ja, det lär nog inte bli lugnare direkt :)

    Mrs Clapper - :)

    Saltistjejen - Av döma av kommentarerna här verkar det vara en bebisfavorit!

    Västmanländskan - Det var kul att se hur hon fattade på en gång vad det handlade om och hade roligt på en gång!

    ReplyDelete
  8. Bejla - Det är så kul att upptäcka världen med henne! Det känns som det är något nytt varje dag, om än litet!

    Eva - Verkar som alla barn gillar hoppgungan!

    Millan - Jag oroar mig mer att hon ska slå i dörrkarmarna, dvs sidorna. Men man får ju sitta där och passa helt enkelt. Kram!

    Annika - Karolinas favorit också alltså! Det är något nytt varje dag, så kul!

    ReplyDelete