Saturday, January 30, 2010

Elin and Per's Day


à la iPhone

3 comments:

  1. Vad kul med januaribröllop! Hoppas att Peter blev inspirerad ;-)
    Kram!

    ReplyDelete
  2. Hey girl!! Hörde att du ska vara värdinna för temat nästa månad. Vad blir det månne för uppgifter??? Please post!!! :-)
    Härligt med vinterbröllop. Jag hoppas också att Peter blev inspirerad!

    ReplyDelete
  3. Petra - Hoppas det! Nu var det i alla fall en av hans nära vänner.

    Annika - Jag hade anmält mig frivillig tidigare men inte hört om jag "valts" (har inte hunnit kolla in Sparklings lista på sistone) - vad kul! Jag har några idéer på lut. Men jag vill ha listan med alla teman som ni komponerade förut men vet inte var den är?? Frågade Simone i december men hon visste inte?? Får efterlysa den! Vill liksom inte välja något som redan valts.

    ReplyDelete