Tuesday, January 05, 2010

A Bit Chilly...



5 comments:

  1. A BIT?? I don't think I have EVER experience a temp so low. KEEP warm:)

    ReplyDelete
  2. Helt sjukt o ännu galnare att tom vi i Skåne haft nästan så kallt. -13 är det värsta jag sett än.

    Svarade på afrikafrågorna i min blogg.

    ReplyDelete
  3. Iiiiiiih vad det är kallt. Och ännu mer snö idag, johooo!

    ReplyDelete
  4. Äsch, det är bara mysigt...
    Jag gillar sträng kyla! Verkligen! Så länge det inte blåser, vill säga...
    Njut av vintern.
    Svinkallt i DC också, men inte ngra -15! Blåååsigt till max och det är icke skönt...

    ReplyDelete
  5. Edina - You know, understatements. Swedes are as big fans of them as Brits :) I stay mostly inside though. The 15 min walk from work to home yesterday wasn't fun. Luckily today is a holiday so I can stay inside all day. I have a cold (sent by you?) so I don't want to go out anyway. But we don't have this cold weather that often at all. In northern Sweden yes, but not here.

    Pappabloggen - Vi har ju sällan så här kallt också så nästan lika kallt i Skåne är verkligen ovanligt! Ska kolla in dina Afrikasvar!

    Emmama - Det har inte snöat här så mycket på sistone faktiskt. Det är bara kallt brrr! Men jag ska inte klaga, det är ju så vackert!

    Annika - Det är så mysigt så länge man inte behöver vara ute så länge. En kvarts promenad från jobbet igår räckte. Fryser inte i min jacka men däremot i ansiktet. Men TUR att det inte blåser!

    ReplyDelete