Tuesday, October 21, 2008

Autumn Bliss














5 comments:

  1. Vilka underbara bilder!!!!!!! :-)
    Hösten när den är som bäst och vackrast.
    Kram!

    ReplyDelete
  2. Vilka underbart fina bilder!
    Hösten ÄR vacker!

    ReplyDelete
  3. Saltis & Anna - Hösten är nog min favoritårstid, i alla fall vad gäller färgerna! Sedan gillar jag verkligen soliga men kyliga mornar! Regniga dagar och perioden när alla löv fallit bort och innan snön kommit är ju inte lika kul.

    Fotona blev faktiskt ganska bra med tanke på att merparten av dem är tagna med min mobilkamera!

    ReplyDelete
  4. Åh vilka fina höstbilder du bjuder på. Man får allt lite hemlängtan då man ser dessa. Sverige är riktigt vackert under hösten det också. Ha en bra dag. Tack för grattishälsningen.

    ReplyDelete
  5. Désirée - Det var inte meningen att ge dig hemlängtan! Du får distrahera dig med nya cykeln!

    Som jag skrev här ovan tycker jag att hösten nog är vackrast, förutom en kall, solig vinterdag med en meter snö, eller en av de där sommardagarna när det blommar som mest!

    ReplyDelete