Monday, May 16, 2011

Precious Cargo



Via Anna's iPhone

11 comments:

  1. Haha! JASÅ det var alltså SÅ hin verkligen levererades tiller?! Allt snack om växande magar och förlossningar var därmed bara ruffel och båg. Ja, jag säger då det... Man ska aldrig lita på det man läser och hör...! ;-)

    ReplyDelete
  2. Saltis - Vadå, vad menar du, hur levererades E då?! Med det gammaldags sättet storken? ;) Dålig service är det dock (man tycker ju minst blöjbyten borde ingå) och ingen reklamantionsrätt! ;)

    ReplyDelete
  3. Va va va? Kan man beställa gulliga tjejbebisar oh få hem dem färdiga och klara i en kartong?? Hit med telefonnumret, jag vill ringa på direkten! ;o)

    ReplyDelete
  4. Glöm inte den lådan för allt i världen! Ropa högt här om ett grönt paket inte kommit idag, det har i så fall legat på Posten i snart en vecka och jag börjar bli orolig...
    /Din hemlige bokvän

    ReplyDelete
  5. Ja josses nu flyttar ni snart! Och det viktigaste har ni alla fall packat ner da :-). Hur kanns det sa har tva dagar innan flytten?? Kommer ni att sakna ert nuvarande hem eller ar det enbart med gladje ni flyttar? Ar det langt till nya stallet fran dar ni bor nu?

    Fina foton pa er balkong dessutom. En balkong ar verkligen ett maste om man bor i lagenhet tycker jag! Vi hade INTE det i var lagenhet har och jag kande mig alltid sa instangd! Tycker nya balkongen ser valdigt fin ut!

    Sa sot hon ar pa babysimmet!! jag gick med Nils som ocksa alskade att bada! Dessvarre ar han inte lika exalterad nu for tiden... tycker att det ar lite laskigt med simskola. Men det gar framat!

    Kram

    ReplyDelete
  6. Victoria - Du vet, det är 2011, allt finns numera! ;) 1-800-baby-in-a-box

    Åsa - Jag var seg med att hämta ut det men i söndags gjorde jag det och igår försökte jag googla fram vem du var utan framgång! :) Tack! Noveller är ju perfekt och chokladen har vi redan mumsat på.

    Millan - Japp! Jag kommer sakna detta, men vi kommer nog känns hos hemma ganska snart i det nya. Men vi har haft fina år och många roliga och mysiga stunder i gamla. Vi flyttar faktiskt bara över en gård så vi kan nästan se in i den nya lägenheten :)

    Jag har alltid haft balkong och det skulle vara så svårt att inte ha det. Trots att vi har parker och hela Djurgården här. Det ska bli kul att inreda nya balkongen!

    Så badintresset kanske avtar eller ändras senare. Vi får se hur det blir för Isolde. Vi hade tänkt att fortsätta med påbyggnadskurserna, gjorde ni det?

    Kram!

    ReplyDelete
  7. Hahaha, underbart! Och så stor hon har blivit. :-)

    ReplyDelete
  8. Bejla - Ja, hon växer och utvecklas så det knakar!

    Västmanländskan - :)

    ReplyDelete
  9. Haha! Åh så söt! Man kan ju inte annat än att smälta! :D

    ReplyDelete