Tuesday, August 25, 2009

Staycation


I'm back in Sweden as of two days ago and will post photos from our trips as soon as I've weeded through a thousand or so pictures! In the meantime I'm enjoying a final week of holiday, this one at home. As I write this I'm soaking some sun on the balcony while sipping an iced coffee. I'm fighting a feeling of "I should really finish the ironing and tidy up", telling myself that I'm entitled to a few lazy days after having run around and ticked off sights in the previous three weeks! Right?!! :-P

13 comments:

  1. TA DET LUGNT NU! Det behövs alltid efter en semester :D

    ReplyDelete
  2. Såklart du ska NJUUTA av dina lediga dagar.
    haha tvätt och smuts ligger kvar. Det kan man alltid ta senare. Det försvinner inte... ;-)
    Ser fram emot att få se bilder från er resa!
    Kraaam!

    ReplyDelete
  3. Välkommen tillbaka! Hopas att ni haft det riktigt härligt.

    ReplyDelete
  4. Hahahah I LOVE the word "staycation
    " brilliant. Looking forward to seeing some pictures...soon I hope

    ReplyDelete
  5. Victoria - Bra att alla verkar hålla med mig! :)

    Taina - Jag känner verkligen i kroppen att jag behöver det faktiskt. Tycker synd om Peter som var tvungen att börja jobba direkt i måndags :(

    Saltistjejen - Jag har faktiskt fått undan en del tvätt o dyl men jag har tagit det lite pö om pö. Fast jag har en del små projekt för veckan men känner inte att allt måste bli klart. Idag ska jag iväg och träffa en kompis och sedan sova över hos mina föräldrar i Södertälje - så no chores för närmaste dygnet i alla fall!

    Västmanländskan - Tack! Jättehärligt!

    ReplyDelete
  6. Edina - Me too! :) Will post some towards the end of the week. May be from our Swedish roadtrip first though, and then the US one.

    ReplyDelete
  7. Definitivt!!! Ta det lugnt nga dagar, det brukar behövas efter en intensiv semester...
    KRAM!

    ReplyDelete
  8. Hallå! Jag röstar på att du njuter på din balkong =). Resten kommer du att hinna med sen. Vad härligt Anna, med lite semester kvar. Det förlänger ju sommaren avsevärt när man ser alla andra gå tillbaka till jobbet! Smart drag =). Kram, önskar dig en ljuvlig semestervecka!

    ReplyDelete
  9. Petchie, Lia och Skolfröken - Bra att ni håller med mig haha! Veckan har gått så fort dock. Tur att jag är ledig på måndag också (arbetsplatsen är stängd)! :) Kram!

    ReplyDelete
  10. JAA, SITT där du sitter! :)

    ReplyDelete
  11. Emmama - Tyvärr försvann det fina vädret och det känns mer som höst :( Men jag har i alla fall tagit det lugnt den här veckan, sovit till halv tolv och sånt! :)

    ReplyDelete