Thursday, November 18, 2010

Day 2: My First Love

In 1st-3rd grade I used to play "house" with a boy from school (H.) but we didn't just play house, we also played how to make babies that lived in the house! We kept our clothes on but my friend J. has told me she played the same game with H. and that they got butt naked! I think I was too prudish for that, despite Per, Ida & Minimum :)

But H. wasn't my first love. My first love was S. who went to school with me in 4th-6th grade. As customary at that age (you know, fråga chansen), we were sort of on and off and S. had other girlfriends in addition to me over the years, including my friend Malin, but he was the first person I kissed (not just a peck on the cheek...) and I remember several slow dances (tryckare) with him class parties.

But my first real love was J. who was in my class in 7th-9th grade. I was so desperately in love with him but nothing ever happened between us despite us hanging out in the same groups and being really good friends for a couple of years. I got my "revenge" though, as years later, in our late teens and early 20s, it was J. who was interested and me who was like no way! :)

J. - If you happen to read this, don't worry, you're a nice guy but you just didn't have "that"

9 comments:

  1. Vad roligt! Det verkar dock lite övermäktigt att blogga varje dag i en hel månad =)

    ReplyDelete
  2. Ja listan är kul. Ibland lite väl privat, men man gör med det vad man vill. I guess.
    Har fortf inte bestämt mig...
    Kul med dina första kärlekar.
    Those were the days...

    ReplyDelete
  3. Kul att läsa! Jag tycker det är roligt att så många bloggare hakat på den här listan och det är kul att se hur olika bloggare skriver om det.
    Kram!!

    ReplyDelete
  4. Annika 1 - Ja, vi får se hur det går, har aldrig lyckats blogga varje dag förut haha :)

    Annika 2 - Håller med att den kan bli ganska privat men man kan ju välja graden litegrann iofs. Det som är bra att man kan börja när man vill, den är inte knuten till kalenderdatum även om den som körde igång den kanske tänkte det.

    Haha, ja, goda minnen från mellanstadiets klassfester till fritidsgårdshängandet i högstadiet! :)

    ReplyDelete
  5. Saltistjejen - Häng på du med vetja! Kram!

    ReplyDelete
  6. Så roligt att läsa den här listan. Men jag är tveksam till om jag ska haka på eller ej, vi får se.

    Haha, ja jag minns min första kärlek, från trean till åttan, tror jag. Inte för att det blev något, men kär var jag : )

    Kramar!

    ReplyDelete
  7. Marianne - Det är ju en del jobb så jag förstår om du inte hänger på. Jag ska i alla fall försöka så får vi se :)

    Tänk vad kär man kunde vara fast man var så liten! Starka känslor är inte bara något för vuxna.

    Kram!

    ReplyDelete
  8. Jag funderade också på att dela upp det lite i första kärleken och den första riktiga "vuxna" kärleken. Roligt att läsa om dina.

    ReplyDelete
  9. Västmanländskan - Tänkte först även lägga till "min riktiga kärlek", dvs Peter, men så tänkte jag att temat var ju ändå "min FÖRSTA kärlek" så... :)

    ReplyDelete