Sunday, November 28, 2010

Day 12: In My Handbag

My handbag is full of the usual boring stuff - purse, phone, chewing gum, business cards, coupons for very shops, tissues, lip balm, etc. - but I won't show you any photo evidence. Instead I want to show you a very clever accessory that I always carry in my handbag: a handbag hanger! Works anywhere there is a table or counter. Mine is a freebie with Peter's company's logo on it but you can buy them from various places. The one below even has a mirror on, another must-carry for many women!


Images borrowed from the Internet

13 comments:

  1. That's a LOVELY thing to have in the handbag:) I want I want:)

    ReplyDelete
  2. Jag har också en sån. Mycket praktiskt! Tycker inte om att ställa väskan på golvet eller på stolen bredvid.
    Smart med en spegel på.
    Kram

    ReplyDelete
  3. Men så praktiskt! Har faktiskt aldrig sett en sådan hängare men det verkar ju jättebra. :)

    ReplyDelete
  4. Tack för praktiskt tips. Skall köpa både åt mig själv och andra (julklapp)

    ReplyDelete
  5. Riktigt smart! Jag har inte köpt nån själv än, men nu är det dags!

    ReplyDelete
  6. Edina - Isn't it clever! Hopefully you can find one in Malaysia!

    Fröken Anki - Det är så smart att man alltid kan ha en hängare med sig. Och den tar ju knappt någon plats i väskan!

    Emmama - Eller hur!

    Anne-Marie - Den är väldigt smart! Du får leta i affärerna hos dig eller beställa på nätet

    Pettas - Vad kul att jag kunde bidra med lite julklappstips!

    Marie - Hoppas du hittar en!

    ReplyDelete
  7. Update for everyone - Heard from a colleague who lived in Brazil for a while that the hanger might be a Brazilian invention, the reason being that putting your bag on the floor in Brazil signals that you're a prostitute. Instead all "proper" Brazilian women put their bag on an empty chair. But in the absence of an empty chair a substitute is needed - hence the handbag hanger! :)

    ReplyDelete
  8. Sådan handväskhängare har jag men ingen med spegel. Det är ju ÄNNU bättre! =)

    ReplyDelete
  9. Annika - Vad många som ändå har en sån! Men jag har inte heller en med spegel på, så avancerad var inte min gratisvariant :)

    ReplyDelete