Friday, October 08, 2010

No Show No Tell

I'm so behind on blogging and reading your blogs right now due to heavy workload and lots of other things in the pipeline. So Show & Tell will have to wait until next week (when I will have to catch up on last week's and this week's theme).

Tomorrow morning I'm off to Copenhagen for a weekend of sight-seeing and shopping with my mum. The hotel has a wireless connection so I might post a virtual postcard or two from the Danish capital!

Have a nice weekend!

5 comments:

  1. Hm, jag står också över denna månad. För mycket annat i vägen...
    Hoppas ni får en riktigt mysig helg i Köpenhamn!!
    Här är vädret äntligen underbart igen. 222 grader och sol. Hoppas det ska stå sig under helgen.
    Kramar!!!!

    ReplyDelete
  2. Vad mysigt! Hoppas att ni får det riktigt bra i helgen!
    Kram!

    ReplyDelete
  3. Ha en skön avkoppling i Dronningens By! Ber att få rekommendera ett besök på K29, Kompagnistraede 29, parallellgata till Ströget, inte så långt från Raadhuspladsen. Lördag öppet 11-15. Kompagnistraede är trevligare än Ströget, fö, med många bra matställen.

    ReplyDelete
  4. Skriver under på Olgakatts tips och hoppas att ni får en trevlig helg! Hade ni väntat i ett par veckor hade vi kunnat ses, men det får bli en annan gång. ;-)

    ReplyDelete
  5. Saltistjejen - Jag ska försöka skriva något på temana i alla fall för jag tyckte det var bra ämnen och har lite idéer. Men det blir i efterhand som sagt.

    222 grader, det var varmt det! ;) Vi hade fint i Köpenhamn, sol och blå himmel så gott som varje dag men kanske max 13 grader så inga 22 direkt. Men fina typiska nordiska höstdagar. Kram!

    Mrs Clapper - Tack, vi hade det bra förutom min mammas snarkande som gjorde att jag fick lite för lite sömn... :) Kram!

    Olgakatt - Det blev inget besök på K29 den här gången men tack för tipset, ska komma ihåg det till nästa gång! Vi hittade dock ett mycket trevligt matställe på Ströget, The Royal Café tror jag det hette. Cool inredning, trevlig personal och god mat.

    Bejla - Så du har en resa dit planerad (är det för kursen?). Tyvärr lär det nog dröja till nästa besök men det kommer bli av, det är jag säker på. Finns ju alltid mer att upptäcka.

    ReplyDelete