Friday, June 11, 2010

Show & Tell: Time Travel

Helena's second theme for June (I will get to your first theme soon!) is time travel. We have actually had this theme before and then I was the hostess! Great minds think alike! :)

Today I thought I'd take a little bit of a different take on the theme. At this particularly moment I would actually like to travel only about five days into the future. Why? Because I have an important work event Monday-Wednesday next week and I wouldn't mind already finding myself at the other end of it! I'm of course looking forward to it and in many ways want to actually experience it - especially after having worked several months on it - but I would still prefer having it behind me. A successful event behind me! Fingers crossed everyone!

6 comments:

  1. Ojdå! LYCKA TILL med detta! Jag vet hur det är att ha stora saker hängande över sig. Hoppas du kan slappna av i helgen iallafall och inte vara alltför stressad över det hela då.
    KRAM!

    ReplyDelete
  2. Håller tummarna för att det går bra, jag är helt övertygad om att det kommer att göra det! LYCKA TILL!

    ReplyDelete
  3. LYCKA TILL!!!! Jag är säker på att allt kommer att gå bra och att du kommer att känna dig nöjd nästa helg!

    KRAM!

    ReplyDelete
  4. Oj, vilket trevligt event! Det programmet hade passat mig perfekt! Lycka till, och ja, ibland önskar man bara att vissa saker redan var över.
    Hälsningar Lotta (Ny i show and tell)

    ReplyDelete
  5. Jag förstår dig!! Det kommer gå jättebra, det vet du!
    Lycka till!

    ReplyDelete
  6. Saltistjejen - Tack! Jag tror jag slappnade av för mycket i helgen och då bröt min migrän ut :(
    (se nyare inlägg)
    Men annars har evenemanget inletts utan problem och tror det kommer bli bra! Kram!

    Anne - Tack! Kram!

    Marianne - Tack! Jo, det tror jag också men du vet ju hur det är, man oroar sig ändå. Nu blev det ju så också att jag inte kunde vara med första dagen men det gick bra ändå. Och det var det jag hoppats också, att min roll så att säga var över och allt bara skulle flyta på. Kram!

    Lotta- Kul att du tycker det verkar intressant! Välkommen till Show & Tell också! Ska lägga till dig i min lista!

    HeLena - Tack! Man oroar sig ju ändå fast man egentligen vet att det kommer gå bra!

    ReplyDelete