Saturday, May 01, 2010

To Saltistjejen: something like this...



Via Anna's iPhone

9 comments:

  1. Haaaaahahahaaaa!
    TACK Anna för att du visar! Jag ber om ursäkt för är så "nyfiken-i-en-strut".....! ;-)
    Snyggt!

    ReplyDelete
  2. Saltistjejen - Ingen fara, jag skulle också vara nyfiken! :)

    Tack! Dessa ringar är lite stora som du ser, annars skulle de sitta bättre ihop, men det är något sådant jag tänkt mig. Ev kommer solitärringen vara lite smalare/tunnare och ev. kommer jag ha lite mindre stenar på alliansringen (men vill ha fem, inte sju stenar).

    ReplyDelete
  3. Hey, ser ut som mina ringar. jag har en likadan förlovningsring som du har, en solitär. Jag har en vigselring som är ett sk channel band och sen har jag en tredje ring som jag fick då vi firade tio pr. Den ser ut som din övre ring, en sk "fire on ice" ring...
    KUL att se!!!

    ReplyDelete
  4. Annika - Kul! Så den kallas "fire on ice" alltså, intressant att veta. Hur ser ett channel band ut då? Får googla.

    Anna - Tack! De kommer inte vara exakt dessa då men typ.

    ReplyDelete
  5. Supersnyggt!!!

    Malin

    ReplyDelete
  6. Fina ringar! Jag har två släta, traditionella i rödguld som en av mina bästa väninnor har gjort, hon är guldsmed. Och så har jag ett tunt band med ministenar mellan till vardags, och en solitär att ha mellan till fest.

    Kram!

    ReplyDelete
  7. Marianne - Tack :) Dina ringar lät också fina, i olika kombinationer. Vad kul också med ringar som en nära vän gjort! Kram!

    ReplyDelete