Tuesday, May 18, 2010

Not Chance, Just Pure Talent

4 comments:

  1. Den där lille killen är hlet j-a otrolig. Tänk om man hört ngt sådant på alla kör och sångkonserter man varit på i skolan. Man hade dött!!! Otrolig grabb!!
    Anna, tack för alla dina kommentarer som kommit in så här i efterhand. Usch, jag har dåligt samvete för att jag itne svarar på dem. Men TACK!! Du behöver inte läsa ikapp, känn absolut inget tvång!! Jag står i valet och kvalet om hojjen. Grejjen är att jag inte vet hur mkt jag kommer att använda den...
    Men småsugen är jag...
    Tro mig.
    TACK igen för allt du kommenterat i efterhand!!
    Svar kommer. Lovar :-)

    ReplyDelete
  2. Annika - Jag måste ta och lyssna igen tror jag, han är ju bara så bra! Man såg ju hur folk tittade och liksom wow, kunde inte tro det, ja, förutom någon tonårstjej som såg uttråkad ut och helt oförståendes över hans storhet.

    Ingen fara vad gäller kommentarerna! Visst är det kul med svar men jag vet ju hur många kommentarer du får på bloggen så jag förstår verkligen om du inte hinner med! Jag tycker det är intressant att läsa så jag läser på och snart är jag ikapp som du kanske märkt :)

    Ha en bra dag! Kram!

    ReplyDelete
  3. Vissa saker kan man inte köpa för pengar helt enkelt... som talang

    ReplyDelete
  4. Freedomtravel - Så sant, så sant!

    ReplyDelete