Sunday, February 14, 2010

When Valentine's Day coincides with that important football match...

7 comments:

  1. Hahaha!! Kul! :-)
    och de sjöng ju riktigt bra.

    ReplyDelete
  2. Saltistjejen - Man undrar som sagt om de är framför allt sångare som spelar fotbollsfans eller om de är fans som faktiskt kan sjunga ;)

    ReplyDelete
  3. I går när jag var inne hos dig och skulle läsa ikapp, vad hände då? Just det, elen gick! Hade precis skrivit en lååång kommentar om ministrar och graviditet och väskor, och plupp så blev det kolsvart. Orkar inte skriva om det. Sorry. Men nu ska jag läsa vidare neråt!

    Hoppas bara elen STANNAR KVAR!

    Kram!

    ReplyDelete
  4. Petra - Snygga var de också! Eller, kanske inte.. :)

    Marianne - Nej, vad typiskt! :( När jag skrev mina långa kommentarer där på det inlägget så skrev jag dem i Word först för säkerhet skull. Men jag kanske skriver om det igen och då kan du kommentera! Eller inte just om Birgitta men om jämställdhet och föräldraskap.

    Kram!

    ReplyDelete
  5. 2 minuters oavbrutet leende från min sida, tack! tror jag tar den en gång till!

    ReplyDelete