Monday, February 01, 2010

February Show & Tell

Miss January hands over to Girl February, who chooses the following topics:
  • - World peace...

Nah, just kidding! Here they come:

5 February: My first job (Mitt första jobb)

12 February: Cars (Bilar) - Sorry, no Valentine topic this year! :)

19 February: Life after death (Livet efter döden) - Apologies for the morbid subject but I find it interesting to think about what happens after we die, if anything, and how miniscule our lifespan (as individuals) is in the history of the universe, or even that of mankind

26 February: Show without tell (Visa utan att berätta) - A picture is worth a thousand words, they say. Tell us something with one or more pictures. No words allowed!

A mix of easy and challenging I hope! Thanks to Sparkling for taking such good care of January!

13 comments:

  1. Vad roligt med februari månads teman.
    Jättebra teman, förresten! Jag ser fram emot att klura på dem varje fredag :D Jag ser speciellt fram emot den 19:e och den 26:e :)

    MVH /Erica Pettersson

    ReplyDelete
  2. Erica - Kul! Haha, ja, jag antar att de två sista temana är populärast! Eller inte! =D

    ReplyDelete
  3. KUL! Jag kanske hoppar på det igen bara för att det var så kul teman!

    ReplyDelete
  4. KUL, Anna!! Verkligen! Gillar alla dina teman!!! Ska bli roligt att bita tag i.

    ReplyDelete
  5. Å vad roligt!
    och jag gillar ditt sista tema jättemycket även om jag tror det kommer bli det svåraste för min del Haha, jag är ju en ordrik person och inte lika bra med bilder.... ;-)
    Men det var skoj och en utmaning!
    KRAM!!!

    ReplyDelete
  6. Oj vilka utmaningar! Så kul tema,älskar dem.

    ReplyDelete
  7. Ah, spännande! Vilka utmaningar!

    ReplyDelete
  8. Petra - Vad kul att du gillade dem så mycket att du kanske hoppar på igen!

    Annika - Vad kul! Ja, jag ville ju ge lite utmaning fast jag börjar fundera själv "vad ska JAG skriva om då?!"! :)

    Saltistjejen - Just den blir nog den störta utmaningen, även för mig! Man undrar ju om det kommer gå fram, vad man nu vill säga. Eller hur man nu tolkar temat. Spännande ska det bli!

    Fritt ur hjärtat - Kul!! Gör mig glad!

    Annika - Och snart är det redan fredag! :)

    ReplyDelete
  9. Shit vilka roliga teman!!! Snart köööööööör vi :)

    ReplyDelete
  10. Taina - Yes!! Ville du förresten ta över i mars? Saltis är också intresserad men ni kan ju bestämma sinsemellan vem som tar mars respektive april! :)

    ReplyDelete
  11. Roliga teman!!! Mycket spännande!!
    Välkommen!

    ReplyDelete
  12. Roliga teman! Ser fram emot dom.
    Jag är absolut fortfarande intresserad av bilder, 4-5st per stad, gärna lite olika motiv/typer av bilder. min mail är exuviance@gmail.com
    tack på förhand!

    ReplyDelete
  13. HeLena - Kul att du gillar temana!

    Sparkling - Skoj!
    Då ska jag kolla ikväll vad jag har för foton!

    ReplyDelete