Monday, April 06, 2009

Whateva!

10 comments:

  1. Jättegullig!

    ReplyDelete
  2. Petchie - Hon är ju bara såååå söt!

    ReplyDelete
  3. Guuuuuuuuuuuud så gulligt. Nu har jag spelat den flera ggr och de där ögonen är oslagbara!
    Kram

    ReplyDelete
  4. Hahahahaaaa!!!!
    Men jag udnrar om hennes föräldrar tycker det är lika kul när hon är typ 13 och gör likadant som svar på alla deras frågor.... ;-)

    ReplyDelete
  5. Taina - Ögonen och handrörelsen. Men ögonen och minspelet är bäst! Hon har så gullig röst också!

    Saltistjejen - Haha, du har nog rätt, DÅ kommer det nog inte tycka att det är lika kul! :)

    Fröken Johanna - Hon vet nog om det själv också! :)

    ReplyDelete
  6. Förmodligen nåt av det roligaste jag sett nånsin! :) Vill sno också detta från din blogg men det vore liksom tvåirad och det känns inte så bra.. ;) Kram!

    ReplyDelete
  7. Emmama - Äh, sno på du! :) Kram!

    ReplyDelete
  8. Hahaha, tänk om man själv vore lika gullig med samma attityd! Hörru du Anna, vi två borde ju kunna få till en liten bloggträff tycker jag! Det är ju ändå inte en hel pöl som skiljer oss åt, bara lite x2000 typ! =) Kram

    ReplyDelete
  9. Lia - Tyvärr slutar man väl att vara gullig i femårsåldern eller nåt :( Är det Malmö du bor i? Ja, dit kommer man ju då och då i alla fall. Jag hojtar till när jag ska dit härnäst. Ja, du får göra samma med Stockholm förstås!
    Kram!

    ReplyDelete