Tuesday, April 07, 2009

Rockin' Girl Bloggers

AGES ago - August 2007 - Skolfröken presented me with a Rockin' Girl Blogger Award. I was supposed to pass it on...ehum... But better late than never, hey?


So here are my three winners! In no particular order.

1. Saltistjejen. You write amazingly well. You can put words on feelings and even though you usually write very long posts I never get bored! Congratulations, you're a Rockin' Girl!

2. Anne. You write about your thoughts and feelings with such honesty and high integrity at the same time. Congratulations, Rockin' Girl!

3. Petchie. I feel connected to your life somehow, maybe it's because we're both Brussels sprouts, though my time in Eurotown was ten times as short or fun compared to yours. I enjoy reading as much about life in Puerto Rico as about beach walks while you're home in Lund! You rock, girl!

So far I have met Saltis and Petchie IRL. Anne, when can I meet you?

4 comments:

  1. Tack gulliga Anna!! Jag känner precis likadant, kanske för att vi båda är statsvetare ;-)
    Och det påminner mig om att jag fick några andra bloggpriser när jag var hemma i jan-mars som jag fortfarande inte har gett vidare! Ska snarast skriva ihop ett liknande inlägg, tack för påminnelsen och priset :D
    Stor kram!!

    ReplyDelete
  2. Oj TACK!!!!!
    Vad glad jag blir! barnsligt glad som vanligt. Och vad fint du skrivit om min blogg!
    JAg ser att Petchie visst fått bloggutnämnelser tidigare, och oj det har jag också. Måste bara kolla upp dem för jag har inte passed them forward.... Fy på mig!
    Stor Bamsekram!

    ReplyDelete
  3. Det här skriver jag under på! Hur bra bloggar som helst! Det är din med ;)
    Kramen

    ReplyDelete
  4. Petchie - Jag tror det har med statsveteriet också! :) Jag har också för mig att jag fått fler priser men jag minns inte riktigt när och från vem...Får göra en liten sökning...
    Kram

    Saltistjejen - Roligt att få göra någon glad så här mitt i veckan! Vi får se om du eller Petchie slår mitt i rekord i 19 månader gamla utmärkelser som ni inte gett vidare :)
    Kram!

    Taina - Ja, det är ju inte lätt att välja när man bara får utnämna tre! Men jag gick på dem som jag läst länge och ni nya blev diskvalificerade ;)
    Kram!

    ReplyDelete