Thursday, September 01, 2011

Insomnia

Can't sleep even though I don't have any reason not to. I.e. I can't blame the baby because she's sound asleep. Think it was the coffee after 8pm that did it, though usually it doesn't affect me so I don't know... Maybe the combination of coffee and a long to do-list? Luckily I have a pregnant friend (due any day now) who also suffers from insomnia, resulting in many text messages back and forth. And I just read that we're not alone.


-Via Isoldes padda

2 comments:

  1. Usch insomnia ar ingen hojdare! Jag har ocksa legat vaken manga natter, nar barnen sovit som stockar, och inte riktigt forstatt varfor jag ar vaken. Gott att du fick lite sallskap i din vakenhet dock :-) kram

    ReplyDelete
  2. Västmanländskan - Det var skönt att läsa där mitt i natten att jag inte var ensam :)

    Millan - Känns så onödigt men inget att göra åt antar jag! Men det var skönt som sagt att veta att vi var fler :)

    ReplyDelete