Sunday, July 27, 2008

Road Trip

Off to the US for a little road trip along the East Coast. Stopping in New York City, Dover (Delaware, where I'm visiting my old aupair family), Washington DC and New England (Cape Cod, towns along the New Hampshire , Massachusetts and Maine coastline, and Boston). Probably won't blog while away but will hopefully have some good stories to tell and beautiful photos to share once back.

Fellow blogger Saltistjejen gets a special mention as she and I have scheduled a little blogmeet in NYC, which is very exciting indeed!

See you soon!

7 comments:

  1. Gud så avis jag är på er resa! Precis de stopp jag skulle vilja göra. Hoppas det blir toppen!

    ReplyDelete
  2. Åh, vilken härlig semester ni har framför er och jätteavis på att du får träffa lilla Ella först av oss bloggerskor!! Saltis har jag ju redan träffat och hon är såå trevlig.
    Ha en fin semester!

    ReplyDelete
  3. Ha en underbar resa. Låter som om du kommer att få se mycket vackert och spännande. Ser fram emot reseberättelse och bilder från alla dessa ställen. Jag skulle också gärna vilja åka på roadtrip längst med östkusten. Det är fortfarande många platser kvar som jag vill se här i USA. Ibland inser man hur stort det är och att man skulle behöva mycket mer pengar och semester. Men innan vi lämnar denna kontinent har vi tänkt ta en längre semester och åka runt just på roadtrip i någon månad. Ha det underbart.

    ReplyDelete
  4. Halsning fran New York till er alla tre! Har det toppen! Har idag gatt fran norra delen av Central Park till sodra, dvs fran top to bottom, och ar helt slut i fotterna! Nu star jag pa Apples affar och surfar :)

    Igar traffade vi Saltistjejen, M och Ella! De var sa himla trevliga och Ella var jattesot (jag fick halla!)!

    Berattar mer senare, kanske under resan, annars efter.

    Ciao!

    ReplyDelete
  5. Ha en riktigt härlig semester! Ser framemot din reserapport - trots att jag är så vansinnigt avundsjuk ;-)

    ReplyDelete
  6. Johanna - Tack :) Jag kollar mejlen da och da men far se om jag har tid att blogga om resan under tiden, annars blir det nar vi har kommit hem!

    ReplyDelete
  7. ja USA resan! Ha det så trevligt och kul, och väntar på att se alla härliga bilder!

    ReplyDelete