Sunday, January 08, 2012

This Time Last Year...

...Isolde started knocking on the door.

6 comments:

  1. Ja, knacka på dörren är ju ett sätt att uttrycka det på! ;) Coolt att det har gått ett helt år, täääänk vad tiden går foooort!

    ReplyDelete
  2. Redan ett år! Tiden rinner iväg när man trivs med livet

    Karin

    ReplyDelete
  3. Wow!! TÄNK så mycket som hänt sedan dess!!!
    :-)

    ReplyDelete
  4. <stort grattis till sora lilla Isolde! och till er, ett helt år som föräldrar! Kram till er alla 3

    ReplyDelete
  5. Men hjälp vad fort det gått! Grattis till er alla tre!

    ReplyDelete
  6. Tack för alla grattis! Ja, förstår inte att det gått så fort. Lite vemodigt faktiskt men ändå kul. Jag är glad över att jag förhoppningsvis kommer uppleva den där bebistiden igen, fast med en annan bebis. Fast ändå svårt att föreställa sig en ny bebis, man tänker ju Isolde. Och hon kommer ju alltid vara vår bebis ändå, eller i alla fall ett bra tag till, hon är ju fortfarande så liten egentligen.

    Just nu har jag bara mysiga minnen från förlossningen också fast jag då hade VÄLDIGT ont VÄLDIGT länge. Hela första tiden var bara så mysig fast att det samtidigt var jobbigt och jag kände mig fast i amningssoffan. Önskar tiden kunde gå lite långsammare ändå!

    ReplyDelete