Wednesday, February 27, 2008

It's A Small World

When we were in South Africa in December we met a very nice Swedish middle-aged couple on the tour to Robben Island (Mandela's infamous prison island) and Cape Town townships. The following day we ran into them again on Table Mountain. Once back home in Sweden Peter ran into the wife in Stockholm. Then, last week, when I was flying to London I ended up in the same row of seats as the husband! What's the chance of that?!! Made me think of that ride at Disney World in Florida, "It's A Small World", and now that song is stuck in my head as well :)

2 comments:

  1. Ja, som vi konstaterade på min blogg du och jag; det är verkligen en liten värld! En helt otrolig historia.

    Har jag förresten skrivit om den gången jag mötte en norsk indier mitt i den indiska öknen som kände min syster, som då var kassörska i Sverige (iofs bara några mil från norska gränsen, men ändå..)..?! :-)

    ReplyDelete
  2. Nä, det hade jag inte hört! Det är ju helt otroligt, nästan mer än min lilla historia!

    ReplyDelete