Thursday, March 01, 2012

Commenting

The latest update to the comments form on Blogger seems to mean that one no longer can subscribe to comments or is it just me who doesn't get it?!  I get an email every time someone comments on my blog but when I comment on someone else's I want to be able to know if that person has replied without having to go back and look for replies.  There used to be a little box to click to subscribe to comments, which meant they sent an email to you every time someone else commented on the same post, but I can't find it anymore.  Doesn't anybody know how to get it back??!!  Argh, so annoying!

3 comments:

  1. Jag hittar den inte heller. Dessutom har de där orden man ska skriva in blivt väldigt svårlästa. Trist när saker blir sämre.

    ReplyDelete
  2. Jag är inte heller så förtjust i den nya kommentarssidan hos Blogger. Dessutom verkar flera fortfarande har svårt (läs omöjligt) att kommentera på min blogg... :-(

    ReplyDelete
  3. Västmanländskan - Nu har jag i alla fall tagit bort ordverifiering för stunden så får vi se om det hjälper de som i alla fall inte har kunnat kommentera här på sistone. Hoppas jag inte får mycket spam! Jag fattar verkligen inte varför det gjort de här förändringarna. Förhoppningsvis bättrar de sig snart!

    Saltistjejen - Jag har ändrat till det gamla Blogger-gränssnittet men det blev inte någon förändring v g kommentarsfältet tyvärr. Jag har dock tagit bort ordverifiering för stunden i alla fall. Och så får jag väl prenumerar på feeds istället för att få svar till min mejl. Men nu har jag också börjat fundera på att gå över till Wordpress...

    ReplyDelete