Friday, February 13, 2009

New Career?

This morning I went for the annual health check* my employer pays for (well, I should say will pay for because it's a new benefit just introduced). It didn't start out well as I had waaaaaay too much wine to drink at a girls' dinner last night and as a consequence was not feeling my best this morning, a condition that wasn't helped by the fact that I wasn't allowed to eat anything before the check. Anyway, turns out that despite being hungover I have the eye sight of a fighter pilot!

* Very thorough examination including blood analysis, ECG, height and weight, vision and hearing, etc.

8 comments:

  1. Oj vad bra!
    Själv har jag the eye sight of a almost blind.....
    Kram!

    ReplyDelete
  2. Saltis - Oj då, det lät ju inte bra, men det kanske finns ett yrke för dig också om du skulle vilja byta karriär?! ;)
    Kram!

    ReplyDelete
  3. Grattis! Själv skulle jag inte ens få köra en sån där trampbåt på charterresa utan glasögon eller linser.

    ReplyDelete
  4. Skolfröken - Tack :) Du låter som Peter ;) Förhoppningsvis kommer våra barn brås på mig!

    ReplyDelete
  5. Snyggt jobbat, man vet ju aldrig när man kan behöva byta jobb! ;-)

    ReplyDelete
  6. Fröken Johanna - Precis, det är ju bra att ha lite valmöjligheter! Fast jag undrar om mina reaktioner är tillräckligt bra? Och hur lång/kort får man vara? Måste man vara vältränad? Mycket att ta reda på! ;)

    ReplyDelete
  7. Kan det bli bättre? Du mår bra trots att du mår dåligt!

    Fy vad märkligt det var, jag försökte skriva den här kommentaren, och så var det bara frågetecken i stället för ordverifikationen. Så jag testade några gånger utan att det funkade. Sedan uppdaterade jag hela sidan och då kom allt upp utom dina inlägg! Så höll det på ett par gånger och jag gav upp och gick och åt middag (Klas är borta i kväll) och nu när jag kom tillbaka funkade det igen. Trodde ett tag att jag hade raderat alla dina inlägg!

    ReplyDelete
  8. Marianne - Haha, ja så kan man ju också tänka!

    Vad konstigt med kommentarerna! Men jag tror nog inte att du skulle kunna radera mina inlägg, så det behöver du inte oroa dig för :)

    ReplyDelete