Friday, March 07, 2008

Show & Tell: Favourite Clothes

This week's theme for Show & Tell is favourite item of clothing. That's a really easy choice for me. My favourite garment is the dress jacket. I counted to 16 jackets in my wardrobe:
  • 2 black thin striped
  • 1 light gray thin striped
  • 1 dark blue thin striped
  • 1 grey thin striped
  • 1 thin striped
  • 1 bright pink
  • 1 moss green in some sort of felt material
  • 1 green, sort of mix between regular green and turquoise
  • 1 brown in velvet
  • 1 pink in velvet
  • 1 brown in corduroy
  • 1 white
  • 1 mint
  • 1 checkered in white and pink
  • 1 speckled in black and white (appears grey)
Some are part of a two-piece but most of them are just excellent attire on their own, especially with jeans.

I don't have a red one though....

* Picture from Enter Annie's World

...maybe I should get one?! But my boyfriend says I can't buy anymore for a while...

4 comments:

  1. Du är verkligen en jacktjej du :)
    Oj, det var många jackor det. Alla låter väldigt snygga också, olika färger och material märker jag. Kan du ha alla plagg året runt eller är vissa mer säsongsbetonad?

    ReplyDelete
  2. Det är kavajer jag menar alltså, bara för att förtydliga... :)

    Men jag är en riktig kavajtjej! En del är ju lite varmare, ibland lite fodrade, så vissa har jag mer på vinterhalvåret. Den vita t ex har jag bara på sommaren. Vissa kavajer använder jag kanske mer som sommarjacka.

    ReplyDelete
  3. Den röda kavajen finns fortfarande på Shopoholic, nu på superrea :)

    ReplyDelete
  4. Hej Annie! Så du märkte att jag "snodde" en bild från din blogg! :)

    Jag vet dock inte om jag skulle vilja ha just den röda kavajen, men jag vill definitivt ha EN röd kavaj! Men om det är superrea måste jag ju kolla in den i alla fall...

    ReplyDelete