Sunday, August 19, 2007

Malta photos 3






10 comments:

  1. oh my, very nice! man blir ju inte alls sugen på en resresa till solen ):

    har förresten gjort mitt bästa att producera önskat blogginlägg.. (= kika in!

    ReplyDelete
  2. Jag kan verkligen rekommendera Malta!!

    Har kollat in ditt senaste inlägg!

    ReplyDelete
  3. Nice!
    Ser ut som att ni hade det toppenbra!
    Tack själv för i lördags, det var jättetrevligt att ses. Det får vi göra om!
    KRAM!

    ReplyDelete
  4. Det var verkligen mysigt på Malta!

    Ja, vi gör gärna om det också! Vi ska väl bjuda hit också, nu när jag snart flyttar hit officiellt :)

    ReplyDelete
  5. Hoppas att allt är bra med dig och Peter.
    Tänkte bara kika in och säga att du har en utmaning i min blogg!
    Kram!

    ReplyDelete
  6. Antar utmaningen! :)

    Allt bra här annars. Peter är och jobbar i St Petersburg men endast över en natt så han är tillbaka imorgon.

    kram!

    ReplyDelete
  7. Åh vad det ser härligt ut! Jag fårhelt klart lägga till Malta på min lista över platser jag vill resa till.

    ReplyDelete
  8. Kan verkligen rekommendera det! Verkar vara bra resmål med barn också.

    ReplyDelete
  9. Hello
    While looking for info on Malta I stumbled on your page.
    I didn;t understand a word of the text (Swedish? Norwegian?) but the photos of Malta were familiar to me!

    Malta is great!
    we were there some years ago!
    we loved it!

    greetings
    Gosia
    http://gosiad.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. The main language of my blog is English but sometimes people comment in Swedish so then I respond in Swedish!

    I really recommend Malta - you should go again!

    Will check out your blog!

    ReplyDelete